Rezultati provedene ankete vezano za teme predavanja HDOO Certifikat kvalitete, a komentari na pitanja su navedeni ispod pitanja.
Obzirom je bilo moguće zaokružiti više odgovora, postotci koji su izneseni su broj zaokruženih u odnosu na ukupan broj odgovora
Hvala svima koji su sudjelovali u provedenoj anketi.
:
:
Naočale, naočalne leće, dioptrijski okviri. Moguće više odgovora Broj odgovora 48
- 32 (66.67%) Svrha i primjena zaštitnih filtera, za maglu, kontrast, UV zračenje, filteri posebnih namjena
-
21 (43.75%) Zakrivljene, sportske naočalne leće
-
31 (64.58%) Koju vrstu naočalnih leća preporučiti klijentu
-
13 (27.08%) Preporuka dioptrijskih okvira prema obliku, tipu i fizionomiji lica
Komentari:
- Organizirati više pedavanj a a cijelu našu struku dovesti na viši nivo.
- Zbog sve veće potrebe za kvaliteta vida ( u novije vrijeme i 3D tehnologija , koja zahtjeva stereopsiski vid), kako pomoći tim ljudima da dosegnu ugodnost bino ravnoteže...... itd.
- medicinske boje odnosno filteri
- možda bi mogla biti tema kako prodati što skuplji proizvod
:
Kontaktne leće. Moguće više odgovora. Broj odgovora 48
- 33 (68.75%) Kontaktne leće, kome i kako preporučiti, praktični savjeti, problematika tijekom nošenja
-
15 (31.25%) Kontaktne leće, čiščenje i održavanje, mekih i polutvrdih, deproteinizacija, poliranje ...
-
27 (56.25%) Kontaktne leće, preporuka odgovarajućih kontaktnih leća, silikon hidrogel, hidrogel ili ... ?
-
19 (39.58%) Fluorescein i kontaktne leće: zašto, kada, kako
Komentari:
- obavezno razgovarati i osposobiti optičare za bolju komunikaciju sa mogučim nosiocima kontaktnih leća.jer puno njih kupuje leć preko interneta.
- sve ovisi što bi se pričalo, ako bi bile tablice od proizvođača kako su njihove tekučine/leće bolje od konkurencije za 5-10-15 ili100% po uzorku istraživanja koje su oni financirali a radila je neovisna tvrtka onda nikakva predavanja
- Kako uništiti internet prodaju kontaktnih leća?
:
Komunikacijske, poslovne i prodajne vještine. Moguće više odgovora. Broj odgovora 47
- 15 (31.91%) Učinkovita poslovna komunikacija
-
31 (65,96%) Kako primiti reklamaciju, kako podnijeti kritiku
-
16 (34.04%) Poslovno pregovaranje bez policijskog zapisnika
-
32 (68.09%) Kako izaći na kraj s "teškim" klijentima
-
16 (34.04%) Izrada strateškog i poslovnog plana
-
27 (57.45%) Moć prezentacije
-
13 (27.66%) Program vjernosti
-
12 (25.53%) Buying grupa
Komentari:
- SVE TO
- Kako nesretnog kupca učiniti sretnim?!
:
Praktične radionice. Moguće više odgovora. Broj odgovora 47
- 15 (31.91%) Kako pravilno justirati naočale za ugodno nošenje
-
20 (42.55%) Lotanje, galvaniziranje, bojanje metalnih okvira
-
18 (38.30%) Što kada pukne vijak u spojnom bloku, promjena silika na okviru, montaža feder krila
-
14 (29.79%) Naočale bez okvira, bušenje naočalnih leća
-
26 (55.32%) Inspekcija oka nakon cjelodnevnog nošenja leća (spalt lampa, fluorescein)
Komentari:
- Radionice vezane za prodaju,reklamacije kao neka vrsta treninga
- što kad pukne vijak i sl.? to se uči u školi a priučeni trgovci koji glume face nek plate tečaj negdje drugdje... čemu služi škola? možda tu temu
:
Prema Vašem mišljenju, gdje bi bilo učinkovito mjesto održavanja predavanja i radionica. Broj odgovora 47
- 40 (85.11%) Zagreb
-
3 (6.38%) Varaždin
-
9 (19.15%) Osijek
-
1 (2.13%) Slavonski Brod
-
8 (17.02) Rijeka
-
5 (10.64%) Zadar
-
17 (36.17%) Split
-
4 (8.51%) Šibenik
Komentari:
- vjerujem da bi trebali radionice odžavati svugdje gdje ima zainteresiranih.
- Dubrovnik, Trogir, Vis, Hvar, ....
- svaki put u drugom gradu, ili bar da se registrirani za ta predavanja upitaju. obavezno registracija tko će doći na predavanja i ponudiit ovisno o zainteresiranima mjesto gdje bi bilo, ako se prijavljeni ne pojave neka plate 500kn za troškove društvu optičara
- Našice
:
Po mom mišljenju, najprikladnije vrijeme održavanja predavanja i radionica. Moguće više odgovora. Broj odgovora 48
- 3 (6.25%) Radnim danom prijepodne
-
9 (18.75%) Radnim danom poslijepodne
-
6 (12.50%) Petkom poslijepodne
-
24 (50.00%) Subotom prijepodne
-
30 (62.50%) Subotom poslijepodne
-
8 (16.67%) Nedjeljom
Imate li HDOO Certifikat Kvalitete 2014.g. ili od ranijih godina ? Moguće više odgovora. Broj odgovora 45
- 12 (26.67%) Da, 2014.g.
-
9 (20.00%) Da, 2012.g.
-
6 (13.33%) Da, 2010.g.
-
5 (11.11%) Ne sjećam se
-
22 (48.89%) Nemam nijedan od navedenih
Jeste li član Hrvatskog Društva Optičara i Optometrista? Ukupno odgovora 48
- 38 (79.17%) Da
-
10 (20.83%) Ne
Komentari:
- Sponzorska predavanja u kojem tijekom jednog dana 3 različita proizvođača tvrde da j njihov progresiv njbolji treba izbaciti. Sponzorska predavanja općenito ne bi trebala biti bodovana za certifikat. Svaki od veletrgovaca svoje proizvode može predstavljati optikama direktno, a ne da se zlorabi bodovanje za certifikat kako bi se progresiv XYZ nametnuo optičarima.
- ...MORAMO UDRUŽITI SNAGE !!! DOSTA nonšalantnosti prema našoj struci !!! nema reda...žao mi je što društvo možda nema više "ovlasti"...da može na neki način prozvati, pa čak i kazniti određene nepravilnosti u radu optike...podići društvi na veći level. Poznavajući naš mentalni Balkanski sklop u glavi, tek onda ćemo doživjeti društvo kao jedan bitan organ naše struke . Jer budimo iskreni,svi se mi pravimo fini, čudimo pa čak i osuđujemo jedni,druge ali svatko radi po svom i na taj način radi protiv struke (možda nesvjesno ali...